Szakembereknek Társasházkezelőknek Támogatás & GYIK Cookie Szabályzat Általános Szerződési Feltételek

Támogatás & GYIK

Szakembereknek
Ügyfeleinknek

Hogyan működik a PortalPRO?

Kinek való a PortalPRO?

PortalPRO egy találkozási pont az építőipari és karbantartási szektorban dolgozó szakemberek és az ezeket a szolgáltatásokat gyorsan kereső ügyfelek között.

Mely szakemberek fogadhatnak szolgáltatási kérelmeket a PortalPRO-n?

Várunk minden olyan független szakembert és céget, aki rendelkezik tevékenységi igazolvánnyal vagy állandó bizonyítvánnyal, munka- vagy felelősségbiztosítással, áram- és gázszolgáltatás esetén a szükséges bizonyítvánnyal. A legkeresettebb szakemberek jelenleg a villanyszerelők, vízvezeték-szerelők, tetőkarbantartók, asztalosok, festők stb.

Szükségem van okostelefonra a PortalPRO használatához?

Igen, az okostelefon elengedhetetlen eszköz a PortalPRO App használatához. A készülék magabiztos használata mindenképp fontos.

Érdekel, hogy PortalPRO partnerré váljak, de jelenleg saját ügyfeleim és szolgáltatásaim vannak. Érdemes most regisztrálni?

A PortalPRO platformra való regisztráció mindig megéri, elfoglaltságától függetlenül. A regisztráció ingyenes; nincs előfizetési díj. A platformon keresztül elvégzett szolgáltatásokért és azok teljesítése után kapja meg munkájáért a kifizetést.

Regisztráció

Hogyan lehetsz partner a PortalPRO-nál?

Töltsd ki a regisztrációs űrlapot, olvasd el a feltételeket és csatold az összes szükséges dokumentumot. Az űrlap elküldése után felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a további lépésekről.

Milyen dokumentumok szükségesek a PortalPRO szakembereinek?

Szükséges dokumentumok és információk:

1. Az adózói azonosítószámod és a tevékenységedet igazoló további okmányok;

2. Bankszámlaszám – ahová az elvégzett munkákért járó kifizetést megkapod;

3. Biztosítási kötvényszám;

4. A szolgáltatások egy része tanúsítást igényel: villamosenergia-szolgáltatás; Építőipari szolgáltatások; stb.

Kötelező-e az adatszolgáltatás, és miért?

Igen. A folyamatainkból származó összes adatot a jogi, adózási és egyéb követelmények biztosítására használjuk. Minden információ, amit kérünk, kötelező és elengedhetetlen a kezdéshez.

Módosíthatom/hozzáadhatok-e később a nyújtott szolgáltatásokat?

A fiókodban megadott szolgáltatásokat bármikor kiegészítheted vagy eltávolíthatod.

Mennyi idő alatt érkezik meg az első szolgáltatási kérelem a regisztráció befejezését követően?

A regisztrációs űrlap elküldését követően menedzserünk egy munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot. További kérdéseket teszünk fel tapasztalataiddal kapcsolatban, és válaszolunk minden kérdésére, ami benned felmerül. Amikor a PortalPRO képviselője jóváhagyja fiókodat, azonnal megkapja a szakterületeivel és tevékenységi területeivel kapcsolatos összes kérést.

Szolgáltatási kérések

Hol találhatok a PortalPRO ügyfelei által igényelt szolgáltatásokra vonatkozó kéréseket?

Ezek a lehetőségek csak azon partnerek számára érhetők el, akik befejezték a belépési folyamatot. Új szolgáltatás benyújtásakor a PortalPRO csapata közvetlenül kapcsolatba lép a partnerekkel.

Mely magyarországi városokban nyújthatom szolgáltatásaimat?

Lehetősége van arra is, hogy bővítse tevékenységi területét, például ha főként Budapest központjában dolgozik, de nem okoz gondot a szolgáltatások nyújtása Székesfehérváron, akkor 70 kilométeres sugarat válassz működésedhez. A fő követelmény itt az, hogy ha te azt a tájékoztatást adod profilodon, hogy más régiókban is tudsz szolgáltatást nyújtani, akkor az általad kiválasztott összes területen szolgáltatásokat kell nyújtanod.

Minden szolgáltatási kérés csak az alkalmazásban érhető el, vagy megtekinthetem őket a számítógépemen?

Igen, minden szolgáltatási kérés csak az Android és iOS operációs rendszerekben elérhető alkalmazásban érhető el. Az alkalmazás letöltéséhez használhatod mobiltelefonodat vagy táblagépedet.

Saját szerszámokat és autót kell használnom a szolgáltatások elvégzéséhez, vagy a PortalPRO biztosít mindent?

Saját vagy bérelt szerszámokkal kell dolgoznod, és saját járműveddel kell a munka helyszínére utaznod.

A PortalPro osztja be a munkaidőmet?

A PortalPRO partnereként te tervezel a saját időddel. Minden munka határidejével kapcsolatban állapodj meg az ügyféllel. A legfontosabb a határidők betartása.

Van rá lehetőség, hogy átmenetileg ne fogadjak megrendeléseket, akár szezonálisan is?

Igen. Alkalmazásod beállításainál lehetőséged lesz arra, hogy tájékoztasd az ügyfeleket arról, hogy a jelzett időpontban elérhető vagy-e az új szolgáltatási kérelmekre.

Milyen gyorsan fejezhetem be tevékenységemet a PortalPRO-n?

A PortalPRO-n végzett tevékenységedet bármikor megszakíthatod, ha leállítod a szolgáltatáskérések elfogadását. A PortalPRO alkalmazás ingyenes, így ha nem fogadsz el szolgáltatási kérelmet – nincs semmilyen kötelezettséged.

Kik lesznek az ügyfeleim?

A PortalPRO-nál szolgáltatási kéréseket elsősorban gazdasági szereplőktől, például társasházkezelőktől, ingatlankezelőktől, kiskereskedelmi vezetőktől stb fogsz kapni.

Hány szolgáltatási kérésre számíthatok átlagosan hetente?

Magyarországon naponta több mint 100 szolgáltatási kérés érkezik a PortalPRO-hoz. A partnerek hetente 1-25 megrendelést fogadnak el, a munka mennyiségétől és kapacitásuktól függően.

Előfordulhat olyan ok, amiért felfüggeszthetik a szolgáltatási kérelmek általam való fogadását?

A PortalPRO szolgáltatáskérelmei automatikusan megszakadnak azoknál az inaktív felhasználóknál, akik több mint három hónapja nem használták az alkalmazást, illetve, ha nem tartottad be a Szerződési feltételeket (például ha ésszerű ok nélkül nem tartottad be a határidőket, rossz minőségű munkát végeztél stb.)

Képesítés

Villanyszerelési munkák elvégzéséhez képesítési okirat szükséges?

Egyéni vállalkozó vagy cég esetében is kötelező minden munkásnak regisztrált villanyszerelőnek lennie.

Energetikai munkás bizonyítvánnyal rendelkezem és céget alapítottam. Dolgozhatok a tanúsítványommal és állíthatok ki számlákat a cég nevére?

Jogi személyként történő működés esetén a cég részére kiállított képesítési bizonyítvány szükséges.

Szakmai/magasabb tapasztalattal rendelkezem. Miért kell elektromos/fűtőipari szakmai bizonyítványt bemutatni?

A PortalPRO célja, hogy ügyfelei számára a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsa, és a legjobb munkakörnyezetet garantálja partnerei számára. Ezért kötelező a műszaki ismeretek további ellenőrzése.

Nekem nincsenek meg a szükséges bizonyítványaim, de a kollégámnak igen. Regisztrálhatok és hozzáadhatom valaki más képesítési okmányait?

A PortalPRO Partnernek személyes képesítési dokumentumokat kell benyújtania, nem pedig harmadik felekét.

Fizetés, számlázás és díjak

Mennyibe kerül a PortalPRO regisztráció? Van előfizetési vagy egyéb díj?

Nem kell semmit fizetned, hogy PortalPRO partner legyél, és nincs előfizetési díj, illetve a szolgáltatási kérelmek fogadásáért sem kell fizetned.

Mennyibe kerül a szolgáltatás megrendelése a PortalPRO-n?

A PortalPRO alkalmazás ingyenes, és nincs díja, így nem kell fizetnie a megrendelésekért. A munka befejeztével a partnerek fizetést kapnak.

 

Milyen díjakat számít fel a PortalPRO?

A PortalPRO csak az elvégzett munka után számol fel díjat. Az egyes szolgáltatásokhoz tartozó árakat a munkákhoz tartozó ajánlat tartalmazza.

Hogyan és mikor kapok fizetést?

O PortalPRO fornece um recibo para que consiga facilmente emitir uma fatura ao Cliente imediatamente após o Cliente aprovar a finalização do trabalho. E normalmente, após o Cliente transferir o dinheiro demora uma semana a entrar na sua conta bancária.

Hogyan határozzák meg a szolgáltatások árait a PortalPRO-n?

A partnerek határozzák meg az árakat Megrendelő számára.

Kinek kell gondoskodnia a könyvelésről és az adófizetésről?

Minden számviteli és adófizetési ügyet a partnernek vagy bérelt könyvelőjének kell intéznie.

Lehetséges-e készpénzben kifizetni a munkát?

Nem, minden szolgáltatás számláját a PortalPro automatikusan állítja ki az ügyfél fele, aki azt utalással egyenlíti ki.

Mennyit kereshetek átlagosan PortalPRO vállalkozóként?

Csak rajtad múlik! A platform legaktívabb szakemberei akár 1,2 millió forintot is keresnek havonta.

Mennyi egy megrendelés átlagára?

Felméréseink szerint 140.000 Ft az átlag.

Egyéb

Csak munkaidőben léphetek kapcsolatba a PortalPRO ügyfélszolgálattal?

A PortalPRO ügyfélszolgálati szakemberei hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között dolgoznak. Minden kérésre és e-mail üzenetre egy munkanapon belül válaszolunk.

Nem találod a kérdésedre a választ?

Űrlap kérdés feltételéhez

Tedd fel a kérdésed

Add meg e-mail címedet, telefonszámodat és írd meg kérdésedet

Hibás email cím formátum

A telefonszám formátuma hibás

Hiba, legalább 5 karakter szükséges

Hiba, fogadd el az Adatvédelmi szabályzatot