Szakembereknek Támogatás & GYIK Cookie Szabályzat Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

PORTALPRO ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK AZ ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK NYÚJTÁSÁRA VONATKOZÓAN

I. FOGALMAK 

1. Általános Szerződési Feltételek: az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó jelen általános feltételek (a továbbiakban: ÁSZF);

2. Mobil eszköz: olyan elektronikus eszköz, amely az internethez való vezetékes kapcsolat nélkül képes adatokat fogadni és küldeni, és amelyet Felhasználó a PortalPRO Platform elérésére használ, mint például mobiltelefonok, táblagépek, okostelefonok és

egyéb (a továbbiakban: Eszköz).

3. PortalPRO: a PortalPRO Korlátolt Felelősségű Társaság Magyarországon bejegyzett jogi személyiséggel rendelkező gazdasági társaság (cégjegyzékszám: 01-09-424620, székhelye: 1117 Budapest, Budafoki út 91-93.).

4. PortalPRO Platform vagy Weboldal: a PortalPRO által a nevében üzemeltetett weboldal, amely a https://portalpro.hu elérhetőségen és a mobilalkalmazáson keresztül érhető el a PortalPRO szolgáltatásainak nyújtásához.

5. A PortalPRO Szolgáltatásai: a PortalPRO Platformon keresztül a Felhasználó számára nyújtott alábbi szolgáltatásokat jelentik:

a) Tájékoztatásokat, hirdetéseket, munkaleírásokat és képfelvételeket tartalmazó megkeresések,

b) a Felhasználó által igényelt munkára vállalkozási vagy egyéb szolgáltatásokra vonatkozó Partneri ajánlatok megjelenítése (a továbbiakban: Munka),

c) a Felhasználó kiválaszthatja a Hirdetésére adott, számára ideális Partneri Ajánlatot,

d)Tájékoztatás nyújtása a Hirdetésre, valamint Ajánlatra vonatkozóan,

e) Felhasználói értékelések közzététele a Partnerre, illetve az elvégzett Munkára vonatkozóan,

f) Kiegészítő szolgáltatások nyújtása,

g)Partnerek rangsorolása/minősítése a Felhasználók véleményei és értékelései alapján

(a továbbiakban együttesen: Szolgáltatás).

h) partner fiókok létrehozása.

6. Partner: Magyarországon bejegyzett jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki saját nevében jogokat és kötelezettségeket szerezhet, és a PortalPRO platformon keresztül vállalkozási szolgáltatást nyújt szakmai vagy üzleti tevékenységi körén belül.

7. Felhasználó: természetes személy, aki a PortalPRO platformon keresztül Hirdetést ad fel, és ezt követően megvásárolhatja a Partner által kínált Munka(ka)t.

8. A PortalPro márkanév, a design, a megjelenés, illetve szellemi oltalom alatt álló minden adat, a Weboldal valamennyi tartalma és a Szolgáltatásban szereplő adatbázis, azaz a Szolgáltatás teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt áll és egyéb, az adatbázis-szolgáltatót védő jogszabályi rendelkezések védik.

9. Fiók: a PortalPRO platform egy adott, a PortalPRO platformon regisztrált Felhasználóhoz rendelt, e-mail címmel vagy telefonszámmal azonosított egyedi része. A Fiók lehetővé teszi a személyes és kapcsolattartási adatok szerkesztését és a PortalPRO platform funkcióinak elérését;

10. A Profil a Partnerre vonatkozó, a PortalPRO Platform Ügyfelei számára elérhető információkat jelenti, beleértve a Partner által elvégzett munka vagy kínált szolgáltatások leírását.

11. A Partner Szolgáltatásai a Partner által kínált munkák vagy szolgáltatások körét jelentik, egyéb vonatkozó információkkal együtt.

12. Hirdetés: Felhasználó által a PortalPRO platformra feltöltött és automatizált chat-modellező programmal (a továbbiakban: Portalpro AI asszisztens) véglegesített  információ, amelyet Felhasználó közvetlenül a PortalPRO platformon, mobilalkalmazáson, integrált rendszeren (API) tölt fel és tesz közzé megfelelő Partner keresése céljából.

13. A Munka: Felhasználó megkeresésében és a Partner ajánlatában megjelölt konkrét munkát vagy szolgáltatást jelenti, amelyet Felhasználó szeretne megrendelni;

14. Ajánlat: a PortalPRO platformon a Partner és Felhasználó között a Munka elvégzésére vonatkozó Megállapodás megkötésére tett ajánlat, amely részletes információkat tartalmaz a Munka teljesítésének feltételeiről, valamint a benyújtott Ajánlatról, amely általában automatikusan tartalmazza a Munkának a PortalPRO AI asszisztens által kalkulált megközelítőleges díjazását (ide nem értve a Munka elvégzéséhez szükséges anyagárat), amelyet a Partner később feltüntet és módosíthat az Ajánlatban.

15. Szolgáltatási díj: a Partner által végzett Munkáért fizetendő díjazás, amely az Ajánlat kézhezvételekor megismerhető a Felhasználó számára. Az árat az adott országban hatályos jogszabályok, a piaci feltételek és a Partnerek által megadott díjszabások alapján kell meghatározni.

16. Szolgáltatási Díj: a Partner és a PortalPRO által közösen nyújtott szolgáltatásokért fizetett összdíjazás.

17. GDPR: az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről.

18. A Partner nevében történő ajánlattétel (Munkaleírás, becsléssel együtt) részek pontosításra és bővítésre kerülnek.

II. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1. Az ÁSZF meghatározza a PortalPRO platform használatának feltételeit, tárgyi és alanyi hatályát az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény 2. § a) pontja alapján, valamit az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtás szabályait.

2. A PortalPRO platform tartalmának bármilyen felhasználása csak a jogszabályi korlátok és jelen ÁSZF-rögzített meghatározott ingyenes felhasználás esetén megengedett, de az ilyen felhasználás csak akkor megengedett és ingyenes, ha az nem sérti a mű rendes felhasználását, és nem sérti indokolatlanul a jogosult szerző jogos érdekeit, és feltéve, hogy az tisztességes, és nem a szabad felhasználás céljával összeegyeztethetetlen célt szolgál. A Weboldal tartalmának bármilyen más módon történő felhasználása, beleértve a Weboldal bármely oldalára mutató link elhelyezését egy másik weboldalon, az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélyéhez kötött, az abban meghatározott formában. Jogosulatlan felhasználás esetén az Üzemeltető minden esetben igénybe veszi a büntetőjogi és polgári jogi védekezés eszközeit, és kezdeményezi a bejelentési és eltávolítási eljárást.

3. A jelen ÁSZF meghatározza a PortalPRO és Felhasználó közötti, elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról szóló megállapodás tartalmát, és szabályozzák a felek jogait és kötelezettségeit, amelyek a PortalPRO szolgáltatásainak igénybevételéből és a PortalPRO platform használatából (a továbbiakban: Megállapodás) erednek.

4. A PortalPRO platform üzemeltetője a PortalPRO.

5. A PortalPRO platform a https://portalpro.hu / címen és a mobilalkalmazáson keresztül érhető el. A PortalPRO platformhoz olyan eszköz használata szükséges, amely egy webböngészőn keresztül alkalmas az online webszolgáltatás elérésre. A távközlési szolgáltató további díjakat számíthat fel az alkalmazás mobileszközökről történő eléréséért.

6. A PortalPRO mobilalkalmazás a következő mobilalkalmazás-áruházakból tölthető le: App Store (iOS esetén) és Google Play (Android esetén).

7. A PortalPRO a nevében üzemeltetett PortalPRO Platformon keresztül közvetítői szolgáltatásokat nyújt Felhasználó és a Partner között, aki a PortalPRO Platformot használja az Ügyfelek számára szolgáltatási ajánlatok nyújtására és szolgáltatási tranzakciók lebonyolítására.

8. A PortalPRO platform lehetővé teszi az Ügyfelek számára, hogy a Partnerrel tranzakciókat bonyolítsanak le a Partner szolgáltatásainak megvásárlása érdekében, és hogy e szolgáltatásokért a PortalPRO számláján keresztül a Partner részére történő átutalással fizessenek.

9. A Partner ezennel felhatalmazza a PortalPRO-t, hogy a Partner és Felhasználó közötti szerződéseket közvetítő kereskedelmi ügynökként képviselje a Partnert, azaz hogy a Partner által kiállított számla alapján Felhasználótól a szolgáltatásokért esedékes díjazást átvegye.

III. ELSZÁMOLÁS

1. A PortalPRO a PortalPRO Szolgáltatásokat a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint nyújtja a Felhasználók részére.

2. A PortalPRO szolgáltatásainak használata előtt Felhasználónak regisztrálnia kell a PortalPRO platformon, meg kell adnia a regisztrációs űrlapon a szükséges információkat, és fel kell töltenie a dokumentációt a PortalPRO platformon megadott információkkal összhangban.

3. A partneri szolgáltatások iránti kérelmet a PortalPRO platformon keresztül kell benyújtani. A Partner köteles kitölteni a profiljához tartozó regisztrációs adatokat, és a Partner a megfelelő jelölőnégyzet megjelölésével megerősíti, hogy elolvasta, tudomásul vette és elfogadta a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

4. A regisztráció befejezését követően létrejön egy Felhasználói fiók. A Fiókba a Felhasználó a regisztrált felhasználónévvel és jelszóval jelentkezhet be.

5. A Regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy:

a) Jogában áll a PortalPRO Platform használatára vonatkozó megállapodást kötni a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, a PortalPRO szolgáltatásainak igénybevétele érdekében.

b) Elolvasta és elfogadja, hogy a PortalPRO szolgáltatásait az Általános Szerződési Feltételekkel összhangban nyújtják;

c) A Partner elismeri, hogy elolvasta, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-t és elfogadja, hogy a PortalPRO szolgáltatásait a jelen ÁSZF és annak mellékleteinek megfelelően biztosítja.

d) A Felhasználó elérhetőség telefonszámát és a munkavégzés helyének címét a Felhasználó az Ajánlat elfogadásakor a Partner rendelkezésére bocsátja. Felhasználó kifejezett hozzájárulását adja a PortalPRO számára, hogy az érdeklődő Partnerek számára kapcsolatfelvétel céljábó. megadja az elérhetőségi adatait.

6. A PortalPRO Platformon történő regisztráció ingyenes. A Partner szavatolja, hogy a regisztráció során feltüntetett adatok pontosak, a valóságnak megfelelnek. A jelen pontban foglalt kötelezettségek mulasztására visszavezethető hibákért, hiányosságokért a PortalPro semmilyen felelősséget nem vállal.

7. Felhasználó kizárólag nagykorú, cselekvőképes természetes személy

8. A Partner köteles eleget tenni a vonatkozó jogszabályokból eredő adókötelezettségeknek, amelyek a Partner szolgáltatásainak a PortalPRO platformon keresztül történő nyújtásából összefüggésben felmerült adókötelezettségeknek. Az adóhatóságok kérésére a PortalPRO a jogszabályban meghatározott eljárásoknak megfelelően tájékoztatást nyújt a Partnerről.

9. A Partner a regisztrációval szavatolja, hogy az általa megjelölt tevékenységhez, illetve és szakterülethez kapcsolódó szakértelemmel, tapasztalattal és az esetlegesen szükséges engedéllyel rendelkezik, valamint, hogy a hozzá beérkező Felhasználó által meghirdetett és Ajánlatban megerősített Munkát a legjobb tudása szerint és a lehető legmagasabb szakmai színvonalon teljesíti.

10. A Partner tudomásul veszi, hogy amennyiben a PortalPRO platformon vagy a Szolgáltatás nyújtása során, a Szolgáltatással összefüggésben tanúsított magatartása feltételezhetően vagy igazoltan ellentétes/nem felel meg az alapvető erkölcsi vagy jogszabályi követelményeknek, vagy az egyéb módon sérti, illetve sértheti a PortalPRO jogait és/vagy jogos érdekeit, a PortalPRO bármikor, indoklás vagy indoklás nélkül korlátozhatja, felfüggesztheti vagy törölheti a kapcsolódó fiókot és a hozzátartozó profilt.

IV. HIRDETÉSEK ÉS AJÁNLATOK

1. A Felhasználó a PortalPRO platformon keresztül tehet közzé Hirdetést, amelyre Partnerek Ajánlatot tehetnek.

Felhasználó a PortalPRO platformon, illetve a PortalPRO Kft-vel együttműködő PortalPRO eléréssel ellátott felületeken keresztül, illetve közvetítőkön keresztül is közzétehet Hirdetést. A regisztrált Partnereknek lehetőségük van arra, hogy Ajánlatokat is kapjanak a Munkák elvégzésére.

Bizonyos esetben a PortalPRO szolgáltatása a közvetítő platformon keresztül érhető el, amelyek együttműködési megállapodást kötöttek a PortalPRO-val. Ilyen esetekben a Felhasználó vagy Partner a PortalPRO szolgáltatásait a közvetítő platformján keresztül veszi igénybe, így nincs szükség további regisztrációra a PortalPRO platformon.

2. A Felhasználónak a Hirdetésben a következő információkat kell feltüntetnie: (a) A Munka meghatározása és leírása.

(b) Az ajánlati feltételek és az ajánlatok beadásának határideje.

(c) A Munka helyszíne,

(d) A Munka teljesítéséhez szükséges egyéb többletkövetelmények, mint pl. anyagbeszerzés vagy egyéb eszköz, amennyiben a Munkát a Felhasználó rendelkezésére álló anyag felhasználásával végzik-e el, vagy a Partnernek kell biztosítania a szükséges anyagokat.

(e) A Munka teljesítésének tervezett időpontja.

3. A PortalPRO platformon közzétett Hirdetések és a Partnerektől a regisztrációval a vállalt munkára, díjazásra, ütemezésre vonatkozó információ alapján a PortalPRO platform automatikusan létrehozza az Ajánlatot, amely megfelel a Felhasználó és a Partner által meghatározott követelményeknek.

A Partner tudomásul veszi, hogy a PortalPRO platform a Partner nevében ajánlatokat készít és azokat a megadott információk alapján Felhasználónak hozzáférhetővé teszi. A Partner vállalja, hogy az Ajánlatokat megfelelően teljesíti.

4. A PortalPRO platformon létrehozott Ajánlatokat azon Partnereknek kell elküldeni, akik megfelelnek a Hirdetésben meghatározott feltételeknek, és megfelelő tapasztalattal, illetve szakértelemmel rendelkeznek a Hirdetésben meghatározott Munka elvégzésére.

5. A Partner jogosult igénybe venni a PortalPro szolgáltatását, miszerint havidíj ellenében megvásárolhatja a jogot, hogy havonta, prioritás szerint, a PortalPRO platformon ismertetett árak és eljárások szerint a Munka kívánt értékének megfelelő Ajánlatokat kapjon.

6. A Partner elveszíti az Ajánlatok prioritási sorrendben történő fogadására vonatkozó jogát, és nem jár visszatérítés, ha:

a) A Partner nem vagy nem megfelelően végzi el a Munkát.

b) A Partner által egy naptári hónapban elvégzett Munka értéke nem éri el a Partner által egy naptári hónapban előnyben részesített Munka értékét.

c) A Partner nem vagy nem megfelelően teljesíti a Szerződésből eredő kötelezettségeit.

7. Ha a Partner a Munka tényleges értékelését követően módosítja a Munka meghatározását és a megállapított Szolgáltatási Díjat, a Partner köteles a további Munkát, anyagokat a PortalPRO platformon keresztül a meglévő Ajánlatba belefoglalni, amely Felhasználó általi elfogadása esetén a Megállapodás részévé válik.

A Szolgáltatási Díj csak akkor módosítható, ha a Megrendelés nem felel meg a Megrendelés teljesítéséhez szükséges Munka tényleges leírásának, vagy ha olyan körülmények merültek fel, amelyeket az Ajánlat megfogalmazásakor nem lehetett előre látni (pl. további költségek, adók).

8. A Partner a PortalPRO platformon történő regisztrációval vagy adatainak frissítésével megerősíti, hogy rendelkezik a megadott Munka elvégzéséhez szükséges képesítéssel.

9. A Felhasználó számára a PortalPRO platformon keresztül ajánlat készül, amely tartalmazza: a) Partnerre vonatkozó információkat;

b) Partner értékelését;

c) A javasolt Szolgáltatási Díjat és a Munka leírását.

10. Amennyiben a Partner eláll vagy nem tudja elvégezni a Munkát, úgy másik Partner jelentkezhet a Munka elvégzésére a Felhasználó számára az Ajánlatban rögzített feltételeknek megfelelően.

11. A Felhasználó kapcsolatba léphet a Partnerrel, miután a Partner megerősíti a Munka kivitelezését, valamint a Partner is kapcsolatba léphet a PortalPRO platformon keresztül a Felhasználóval.

12. A Felhasználó saját belátása szerint választhat a rendelkezésre álló Ajánlatok közül.

13. A Partner beleegyezik, hogy a Partner telefonszámát továbbítja Felhasználónak, miután Felhasználó kiválasztotta a Platformok Javaslatát.

14. A PortalPRO az együttműködéshez a jelen ÁSZF 2. számú mellékletében ismertetett szabványosított megállapodás-mintát biztosítja. A Felhasználó és a Partner a Megállapodás lényeges feltételeit (a Munkát, a munkavégzés helyét és díjazását) a PortalPRO platformon keresztül egyénileg határozzák meg.

A szerződő felek a Megállapodás létrejötte, teljesítése és megszűnése kapcsán külön-külön egyéni felelősséggel tartoznak valamennyi Magyarországon hatályos jogszabályi rendelkezés és előírás betartásáért.

15. A Munka befejezésekor a Partner köteles a Munka státuszát befejezettre módosítani, valamint a PortalPRO platformra feltölteni a Munka elvégzését igazoló bizonyítékokat (fényképek és/vagy igazolás formájában).

A Partner minden esetben köteles fényképeket készíteni a kivitelezett Munka tényével és minőségével kapcsolatos viták megfelelő elkerülése és/vagy rendezése érdekében, ugyanakkor Felhasználó is jogosult ezzel ellentétes körülményeket alátámasztó bizonyítékokat benyújtani. Amennyiben vita merül fel az elvégzett Munkával kapcsolatban, és a Felhasználó megtagadja a Munka átvételét, a Partner jogosult bizonyítani a Munka állapotát és minőségét a Munka befejezésének időpontjában.

16. A Hirdetések és Ajánlatok közzététele és megjelenítése a PortalPRO platformon keresztül történik. A Felhasználó a Hirdetés, míg a Partner az Ajánlat tartalmáért felelős, amelyet a PortalPRO platformon generál a Partner által megadott adatokból.

17. Felek kötelesek

a) a Hirdetésben és az Ajánlatban is egyértelműen, érthetően és mindenre kiterjedően fogalmazni a félreértések elkerülése érdekében;

b) a Hirdetést és az Ajánlatot tényszerű leírással a jogszabályi rendelkezésekkel, valamint a PortalPRO érdekeivel összhangban lehet közzétenni, nem sértheti a hatályos jogszabályok és a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a felek és harmadik személyek jogait.

18. Partner az ÁSZF elfogadásával kifejezetten meghatalmazza a PortalPRO-t, hogy a Partner megbízottjaként járjon el a Felhasználóval való szerződéskötés és annak teljesítése során. A Partner jogosult a PortalPRO helyett és nevében a Felhasználónak nyújtott szolgáltatásokról számlát kiállítani, és a Felhasználótól ellenszolgáltatásként fizetést elfogadni. Ebben az esetben a Felhasználó fizetési kötelezettsége akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a fizetést jóváírják a PortalPRO bankszámláján.

19. A PortalPRO platformon feladott Hirdetés érvénytelenné válik abban az esetben, amennyiben: a) Felhasználó által az Ajánlat elfogadásra kerül;

b) Felhasználó Hirdetését törli,

c) Felhasználó Hirdetése lejár,

d) Felhasználó fiókját törlik vagy felfüggesztik.

V. ÉRTÉKELÉSEK

1. A PortalPRO lehetővé teszi a Felhasználó számára, hogy értékeljék a Partner által elvégzett Munkát a PortalPRO platformon, amely az adott Partner profiljában is megjelenik.

2. A Felhasználó az értékelés mellett 1-től 5-ig terjedő skálán minősítheti a Partnert.

3. A Felhasználó által közzétett értékelés nem tartalmazhat:

a) Vulgáris nyelvezetet, pornográf tartalmakat, vagy gyűlöletre, rasszizmusra, diszkriminációra és közösség elleni uszító tartalmakat;

b) Egyéb weboldalak elérhetőségeit vagy más weboldalakra mutató linkeket;

c) Promóciós vagy kereskedelmi tartalmakat;

d) Felhasználó személyes adatait, mint például név, teljesítési hely, elérhetőségi adatok vagy bármely más szenzitív személyes adatot;

e) Olyan tartalmat, amely a PortalPro vagy más harmadik felek jogait, érdekeit sérti;

f) Olyan tartalmat, amely más Felhasználókkal vagy harmadik felekkel kötött szerződés eredményeként a Partnerek megbízhatóságának befolyásolására irányul, vagy célja a Partner hátrányos, hamis színben való feltüntetése.

g) valósággal ellentétes, megalapozatlan, rágalmazó vagy versenyt tisztességtelen módon befolyásoló tartalmat.

4. A véleménynek, illetve értékelésnek hitelesen kell szemléltetni a Munka kivitelezését, minőségét, valamint a Partnerrel való együttműködés lényeges körülményeit, az azzal kapcsolatos tapasztalatokat.

5. A PortalPRO előzetes értesítés nélkül is jogosult eltávolítani vagy módosítani a Felhasználó vagy Partner által közzétett tartalmakat, ezzel szemben a PortalPRO nem vállal semmilyen polgári, illetve büntető jogi felelősséget a közzétett tartalomból, vagy a Partner, illetve Felhasználó magatartásából eredő károkért, ide nem értve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: „Ptk.”) 6:152. §- a szerinti szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget sértő károkat.

6. A PortalPRO jogosult az értékelést/véleményt részben vagy egészben eltávolítani, vagy a szükséges mértékben szerkeszteni, ha az értékelés vagy más tartalom sérti a jelen ÁSZF-ben foglaltakat a vonatkozó jogszabályokat vagy ha:

a) azonos Munkára vonatkozóan eltérő vagy ellentmondásos értékelés került közzétételre,

b) nem a megfelelő Partnerre vagy Munkára vonatkozik,

c) a Felhasználó által megtekintett Szolgáltatástól eltérő Szolgáltatásra utal,

d) a Partner önmagára vonatkozóan tett közzé,

e) ideiglenes e-mail címen keresztül tették közzé,

f) a véleményt olyan módon fogalmazták meg, amely alapján feltételezhető, hogy az automatizált módon vagy mesterséges intelligencia felhasználásával készült,

g) sérti az V/3. pontot.

7. A PortalPRO nem köteles ellenőrzi, illetve igazolni a Felhasználó, illetve Partner által közzétett tartalmak, információk valóságát, hitelességét, illetve az ebből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal. Az értékelések valamennyi Felhasználó számára elérhetővé válnak, amelyet a közzé tevő Felhasználó utólag nem szerkeszthet. Aki olyan visszajelzést ad, amely indokolatlanul, megalapozatlanul veszélyezteti vagy sérti a PortalPro, a Partnerek vagy a Felhasználók jó hírnevét, annak a PortalPRO törölheti a Fiókját a PortalPRO platformról.

VI. A Weboldal használata

1.A PortalPRO engedélye alapján a Felhasználók kizárólag a szolgáltatás igénybevételével összefüggésben, annak erejéig és céljának megfelelő mértékben jogosultak a PortalPRO platform használatára. A PortalPro ezen engedélye nem foglalja magában a PortalPRO platform használatára vonatkozó engedély harmadik félre történő átruházásának jogát, illetve Felhasználó jogainak és kötelezettségeinek más személyekre történő engedményezését, átruházását.

2. A szerzői jogok és védjegyek, beleértve a forráskódot, az adatbázisokat, a logókat és egyéb kereskedelmi jelzések, domain-nevek, a PortalPRO, illetve cégcsoportja tulajdonát képezik. A Felhasználó a PortalPRO platform használata során sem szellemi, sem más jogot nem szerez ezek vonatkozásában. Eltérő megállapodás hiányában a Felhasználó nem jogosult a PortalPRO platformon található tartalmak jogosulatlanul felhasználni vagy mások számára hozzáférhetővé tenni.

3. A szolgáltatás igénybevétele érdekében a PortalPRO engedélyt ad a Felhasználónak a PortalPRO mobilalkalmazás, a PortalPRO weboldal rendeltetés szerinti használatára. Ezen engedély nem foglalja magában a jogot, hogy a Felhasználó azt harmadik félre átruházza, vagy jogait és kötelezettségeit átruházza.

4. A Felhasználó és a Partner a PortalPRO használata során nem jogosultak:

a) A PortalPRO szoftver forráskódját visszafejteni, átírni vagy egyéb módon azzal visszaélni, illetve erre vonatkozó kísérletet tenni;

b) A PortalPRO platform bármilyen módon, formában módosítani;

c) A PortalPRO platform céltól eltérően használni, visszaélésszerűen vagy jogosulatlanul;

d) Olyan fájlokat feltölteni, amelyek sérültek vagy vírusokkal vagy olyan programokkal fertőzöttek, amelyek károsíthatják vagy hátrányosan befolyásolhatják a PortalPRO Platform működését; e) egymás között a PortalPRO platformon kívül szerződést, megállapodást kötni, illetve tranzakciókat végezni.

5. A VI. rész 4. pontjában foglalt kötelezettségek megszegése esetén a PortalPRO saját belátás szerint jogosult egyoldalúan jogkövetkezményeket alkalmazni a Felhasználóval szemben.

6. Ha a PortalPRO platformon közzétett Felhasználótartalom sérti vagy megpróbálja megsérteni a szerzői jogokat, védjegyeket vagy más tulajdonjogokat vagy jogos érdekeket, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címre.

VII. JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK

1. A PortalPRO a Weboldal technikai és üzleti üzemeltetése során törekszik a folyamatos és jogszerű működésre.

2. A PortalPRO nem részese a Felhasználó és Partner között létrejött szerződésnek által kötött szerződéseknek, és nem vállal semmilyen felelősséget a szolgáltatás teljesítése vonatkozásában.

3. A PortalPRO lehetővé teszi, hogy a Felhasználók Hirdetéseket tegyenek közzé és Ajánlatokat fogadjanak el anélkül, hogy azok formáját vagy tartalmát a PortalPRO befolyásolná.

4. A PortalPRO nem vállal felelősséget a Szerződések bármely fél általi hibás, nem szerződésszerű teljesítéséért.

5. A PortalPRO kizár minden felelősséget a Partner tevékenységével kapcsolatban. A Partner tevékenységével kapcsolatos bármilyen igényt csak és kizárólag a Partnerrel szemben lehet érvényesíteni. A PortalPRO törekszik arra, hogy közvetítést és adott esetben jogi segítséget nyújtson a viták rendezésében.

6. A Partnert a Ptk. 6:64. §-a alapján kötik az Ajánlatban meghatározott feltételek, és köteles azokat betartani. Amennyiben a Partner az Ajánlat szerinti Munkát az elfogadott feltételek szerint vállalja, a felek között szerződés (a továbbiakban és előbbiekben: „Szerződés”) jön létre, amelynek eredményeként a Partner köteles a Munkát elvégezni. A Partner jótállási kötelezettséget vállal az elvégzett Munkára és a Munka során beépített és/vagy a Munka elvégzése eredményeként teljesített szolgáltatásra.

A Partner a Munka egyéb részeire szavatosságot vállal a Ptk. 6:157. §-ában foglaltak szerint.

Hibás teljesítés esetén a Felhasználó a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési időn belül, a hiba felfedezését követően a lehető leghamarabb, de legkésőbb két hónapon belül köteles a reklamációt a Partnerrel közölni. A Ptk. 6:159. §-a alapján a Partner a Felhasználó választása szerint első körben kijavítás vagy csere igényelhet, vagy ha ez nem lehetséges, akkor Felhasználó választása szerint Partner vagy árengedményt ad, vagy végső soron Felhasználó elállhat az ügylettől. Kisebb hiba esetén elállási jog nem áll fenn.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével és a jótállással kapcsolatos költségeket (pl. elállás esetén a csere vagy a visszaküldés postaköltségét) a Partner viseli. Ugyanaz a hiba nem keletkeztethet egyszerre kellékszavatossági és termékszavatossági igényt, kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt, de a felhasználót a jótállási jogoktól függetlenül megilletik a jótállásból eredő jogok.

7. A PortalPRO nem felel a Hirdetésben, Ajánlatban, illetve a profilban megadott adatok pontosságáért és hitelességéért, valamint azért, hogy a felek képesek-e teljesíteni az ajánlat elfogadásával megkötött szerződéseket.

8. A PortalPRO nem vállal felelősséget azért, ha a Felhasználó nem érdeklődik az Ajánlat tárgya iránt, vagy ha a Felhasználó nem tudja kiválasztani az Ajánlatot vagy megkötni a Partnerrel Szerződést. A PortalPRO tájékoztatja a Felhasználókat és Partnereket a PortalPRO platform rendszereinek vagy eszközeinek ismert műszaki hibáiról, amelyek hatással lehetnek a PortalPRO szolgáltatásainak nyújtására.

9. A PortalPRO jogosult eltávolítani vagy korlátozni a közzétett tartalmat, illetve a kommunikációt, Hirdetéseke, valamint az Ajánlatokat, a Profilokat/Fiókokat, ha azok sértik a jelen ÁSZF szabályait vagy más jogszabályi rendelkezést. A PortalPro ellenőrizheti a Fiók, a Profil adatait, ha megalapozott kétségek merülnek fel a Fiók vagy Felhasználó által megadott információk biztonságával kapcsolatban. Amennyiben Felhasználó által megadott adatok biztonságával vagy a Profil biztonságával vagy Felhasználó által megadott adatok hitelességével kapcsolatban ésszerű kétségek merülnek fel, a PortalPRO felfüggesztheti az ilyen Fiókot mindaddig, amíg Felhasználó megbízható és megkérdőjelezhetetlen információkat nem szolgáltat személyazonosságára vagy egyéb információira vonatkozóan.

10. A PortalPRO legkésőbb az intézkedések befejezésekor tájékoztatja az Ügyfelet az e fejezetben említett intézkedésekről.

11. A PortalPRO jogosult az illetékes adóhatóságok számára az adózás területén történő közigazgatási együttműködésről szóló 2011/16/EU irányelv módosításáról szóló 2021/514 tanácsi irányelv által megkövetelt információkat megadni, különösen, de nem kizárólagosan a Partner részére a PortalPRO platformon keresztül végzett vállalkozási tevékenységekért fizetett bármilyen díjazás összegét. Amennyiben a Partner nem biztosítja a fenti irányelvben előírt adatszolgáltatási kötelezettséget, a PortalPRO jogosult i) felfüggeszteni a Partner fiókját, ii) megakadályozni a Partner újbóli regisztrációját a PortalPRO platformon; és iii) visszatartani a szolgáltatásokra vonatkozó kifizetéseket a szükséges információk megadásáig. Ebben az esetben a Partner felelős a megadott információk pontosságáért, helyességéért.

12. A Partner jogosult a PortalPRO nevében és helyett a Partner által nyújtott szolgáltatásra vonatkozóan a Felhasználó részére számlát kiállítani és kézbesíteni az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 160. § (1) bekezdése alapján.

13. A PortalPRO a számla alapján megfizetett Szolgáltatási Díjat jogosult a Felhasználótól a Partner által nyújtott szolgáltatásokért átvenni, majd a levont közvetítési díj után fennmaradó vállalkozási díjat a Partner részére továbbítani.

14. A PortalPRO vállalja, hogy a Felhasználótól átvett Szolgáltatási Díjat a közvetítői díj és egyéb összegek levonása után banki átutalással teljesíti a Partner részére.

15. A PortalPRO jogosult a Felhasználók számára további kiegészítő szolgáltatásokat nyújtani, amelyekért a PortalPRO platformon meghatározott díjszabás kerülhet felszámításra.

16. A Partner vállalja, hogy:

a) valós, hiteles és pontos információt biztosít a PortalPRO számára a nyújtott szolgáltatásokról, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a PortalPRO a Partner helyett és nevében számlát állítson ki a Felhasználó részére;

b) Felhasználó által megrendelt szolgáltatást magas színvonalon maradéktalanul teljesíti az Ajánlatban foglaltak szerint;

c) A jelen ÁSZF elfogadásával létrejött Megállapodásban és a Szerződésben foglalt egyéb kötelezettségek maradéktalan teljesítése;

d) Partner köteles Partner magatartásával összefüggésben a Felhasználót és a PortalPRO-t ért minden olyan kárt megtéríteni, amely felróható a Partnernek.

Partner továbbá köteles a jogszabályban és a jelen ÁSZF -ben meghatározott szavatossági és jótállási követelményeknek megfelelni, és a Munkával összefüggésben felmerült hibákat/hiányosságokat orvosolni.

Partner a Munkával összefüggésben észlelt és Felhasználó által jelzett hibát, hiányosságokat köteles a jótállási időszak alatt a Felek által elfogadott ésszerű határidőn belül orvosolni. Felhasználó továbbá jogosult a PortalPRO-hoz fordulni azzal az igénnyel, hogy közvetítsen a felek között, illetve működjön közre egy másik Partner keresésében a hibák javítása és/vagy hiányosságok pótlása érdekében.

Partner hibásan, illetve hiányosan teljesített Munka esetén vállalja, hogy a vállalkozói díj 40%-ának megfelelő összegű kötbért megfizet a PortalPro részére.

Partner tudomásul veszi és vállalja, hogy eleget tesz a Partner szolgáltatásaival, azaz a Munka elvégzésével összefüggésben felmerült, a vonatkozó jogszabályok szerinti valamennyi adókötelezettségének, ideértve, de nem kizárólagosan (i) a társasági-adó, a jövedelemadó, iparűzési a társadalombiztosítási és kötelező egészségbiztosítási járulék (hozzájárulás), a fordított áfa és az ilyen tevékenységekre vonatkozó egyéb adók – ideértve a társasági adót és a nyereségadót – megfizetésének kötelezettségét; és (ii) a Partner valamennyi, a vonatkozó jogszabályok által előírt szolgáltatói, munkavállalói és nyilvántartásba vételi kötelezettségének teljesítését.

Amennyiben a PortalPRO bármely bíróságtól vagy hatóságtól adatszolgáltatási kötelezettséget tartalmazó határozatot kap, Partner köteles azzal kapcsolatosan teljes mértékben együttműködni és a rá vonatkozó adatokat a PortalPro igénye szerint haladéktalanul a rendelkezésére bocsátani.

A Partner vállalja, hogy mentesíti a PortalPRO-t minden olyan adó, követelés, bírság, szankció vagy egyéb adókötelezettség alól, amelyet a Partnerrel összefüggésben szabtak ki a PortalPRO terhére.

17. Amennyiben Felhasználó a PortalPRO Platformon keresztül a Szerződés keretében a Munka elvégzéséhez anyagot rendel meg, úgy Partner köteles pontosan feltüntetni és elszámolni a Munkához ténylegesen felhasznált anyagmennyiséget a PortalPRO platformon. Indokolt esetben a PortalPRO jogosult saját belátása alapján egyoldalúan csökkenteni a vállalkozási díjat a Partner felé kiállított fizetési felszólítás módosításával a Munka elvégzéséhez felhasznált anyagokra vonatkozóan, feltéve, hogy:

a) a számla újra felhasználható anyagokat és/vagy a folyamatban lévő Munkához nem kapcsolódó anyagokat tartalmaz. Ebben az esetben a Partner a fizetési felszólításban levonja a felhasznált további, újra felhasználható és/vagy a teljesítendő Munkához nem kapcsolódó anyagok értékének megfelelő összeget.

b) a Partner a Munka elvégzése során ténylegesen kevesebb anyagot használ fel, mint az Ajánlatban és a számlában feltüntetett összeg, a PortalPRO a különbözetet levonja a fizetési felszólításában, és a Partner köteles ennek megfelelően számlázni.

c) a Partner a Felhasználó kifejezett hozzájárulása nélkül több anyagot használ fel a Munka elvégzése során, mint amennyi az Ajánlatban szerepel, úgy Partner a különbözetet levonja a fizetési felszólításban, és a Partner ennek megfelelően köteles a számlát kiállítani.

18. A PortalPRO jogosult visszatartani a vállalkozási díjat és/vagy korlátozni a Partner hozzáférését a PortalPRO platformhoz mindaddig, amíg a Partner maradéktalanul nem teljesítette megfelelően a jelen ÁSZF és a Megállapodás szerinti összes kötelezettségét.

19. A PortalPRO nem vállal felelősséget a téves, hiányos vagy hibás fizetési teljesítésekért, amennyiben az a Partner által biztosított téves fizetési adatokra visszavezethető.

20. A PortalPRO nem vállal felelősséget, ha a Felhasználó megtagadja a számla összegének kifizetését. Ilyen esetekben a Partner jogosult a PortalPRO-tól további követelésbehajtásban való közreműködését kérni, valamint igény esetén csatlakozhat a Felhasználóval szembeni behajtási eljárásba. Jelen szolgáltatások feltételeit a felek külön megállapodásban határozzák meg. Amennyiben a Felhasználó nem teljesíti fizetési kötelezettségeit a Partner által nyújtott vállalkozási szolgáltatásokért, úgy Felhasználó köteles a Szolgáltatásokért fizetni. Ha Felhasználó ésszerűen megtagadja a Szolgáltatások kifizetését a PortalPRO alkalmazásban megadott helytelen információk miatt, a PortalPRO nem téríti meg a Partner számára a Partner által viselt költségeket.

21.A Partner szolgáltatása alapján a PortalPRO a Partner nevében fizetési értesítést állít ki és küld Felhasználónak, amelyben feltünteti a Partner által nyújtott szolgáltatások, anyagok és egyéb szolgáltatások árát. A Partner szolgáltatásaira vonatkozó valamennyi fizetési értesítés elérhető a PortalPRO fiókjában.

VIII. FELHASZNÁLÓ KÖTELEZETTSÉGE

1. Felhasználók és Partnerek egyaránt kötelesek:

a) A PortalPRO platformot a jogszabályoknak megfelelően használni. Nem tehetnek közzé a PortalPRO platformon vulgáris, valótlan tartalmú, rágalmazó, gyűlöletkeltő, rasszista, idegengyűlölő, harmadik személyek jogait sértő, obszcén, más Ügyfelek vagy harmadik személyek személyes érdekeit sértő vagy tisztességtelen verseny(előny)t elősegítő tartalmat;

b) a PortalPRO platform használata a kommunikációs rendszerek megzavarását vagy túlterhelését eredményező elektronikus kommunikáció útján történő tartalom továbbítására vonatkozó tilalom betartására;

c) Biztosítani az Eszköz(ök) védelmét, amelyeken a PortalPRO működik telepítve van, hogy harmadik személyek ne ismerjék a bejelentkezési adatokat, jelszavakat, egyéb azonosító adatokat a PortalPRO platformhoz, kivéve Felhasználó által felhatalmazott személyeket, akik Felhasználó nevében eljárhatnak. A PortalPRO nem vállal felelősséget Felhasználó jelszavának elvesztéséért, jogosulatlan használatáért vagy az ilyen eseményből eredő PortalPRO visszaélésekért;

d) Értesíteni a PortalPRO-t a Weboldal használatával kapcsolatos bármilyen jogszabályi rendelkezés vélt vagy valós megsértéséről,

e) Tartózkodni attól, hogy a PortalPRO szolgáltatásait jogellenes célokra, pénzeszközök bűncselekmény útján vagy más illegális módon történő megszerzésére, harmadik felek jogainak és jogos érdekeinek megsértésére használja,

f) Biztosítani a GDPR és egyéb adatvédelmi jogszabály betartását valamennyi személyes adatkezelés során,

g) Tartózkodni attól, hogy a PortalPRO platformon vagy a weboldal címén más weboldalakra mutató, promóciós jellegű linkeket helyezzen el, vagy távolítson el.

h) Felhasználó köteles a Partner részére a munkáért megfelelően és időben fizetni, a rendelkezésre bocsátott fizetési dokumentumoknak megfelelően.

IX. A FIZETÉS

1. A Munka ellenében fizetendő Szolgáltatási díjazást a Partner határozza meg, és azt az Ajánlat benyújtásakor a PortalPRO platformon keresztül a Felhasználó számára láthatóvá kell tenni.

2. Felhasználó az elvégzett és elfogadott Munkáért a Partner részére a Munka elvégzéséhez szükséges anyagok költségét és a munkadíj összegét tartozik megfizetni. A Partner a Munkák elvégzését a PortalPRO platformon keresztül igazolja vissza.

3. A PortalPro részére történő fizetést a Partner által PortalPro nevében és helyett kiállított számlán szereplő adatoknak megfelelően kell teljesíteni, kivéve, ha a Partner és a Felhasználó közötti szerződés eltérően nem rendelkezik.

4. Felhasználó a szolgáltatásokért és a felhasznált anyagokért közvetlenül a PortalPRO-nak fizet a fizetési alkalmazáson keresztül , a PortalPRO platformon keresztül, a PortalPRO folyó bankszámlájára történő banki átutalással. A Partner felhatalmazza a PortalPRO-t, hogy ügynökként eljárjon Felhasználó által a Partner részére fizetendő összegek vagy Felhasználó által a Partner részére fizetendő egyéb díjak átvételére. Minden fizetési kötelezettség teljesítettnek tekintendő abban az időpontban, amikor a kifizetés a PortalPRO számláján jóváírásra kerül.

5. Ha a tranzakciót közvetlenül a Partner bonyolítja le a Felhasználóval, de a PortalPRO Platform segítségével, és ha a tranzakcióra a Szerződés lejárta után, de a PortalPRO Platformnak köszönhetően kerül sor, a PortalPRO jogosult a tranzakció elősegítéséért a Szerződésben meghatározott közvetítési díjra.

6. A PortalPRO jogosult egyoldalúan levonni a Szolgáltatási Díjat a Felhasználóktól a Partner által nyújtott szolgáltatásokért kapott pénzeszközökből. A PortalPRO jogosult a Partner részére fizetendő összegekből egyoldalúan levonni a jutalékot, a késedelmi kamatokat, a veszteségeket és a Partner egyéb pénzügyi kötelezettségeit a PortalPRO felé. A PortalPRO a beszedett vállalkozási díjjal havonta két alkalommal számol el, de legkésőbb a Szolgáltatási díj teljesítésétől számított 11 napon belül utalja át a Partner részére.

7. Abban az esetben, ha a Partner késedelmesen fizeti ki a PortalPRO-nak a megállapodásban meghatározott díjazást, a PortalPRO jogosult a meg nem fizetett összeg után a késedelem minden egyes napjára 0,08 százalékos késedelmi kamatot követelni. A Partner köteles ezzel kapcsolatban felmerült a tartozás behajtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget megtéríteni a PortalPRO részére. Ezt meghaladóan a PortalPRO jogosult egészben vagy részben korlátozni a PortalPRO platform Fiókhoz és szolgáltatásokhoz való hozzáférést (pl. korlátozhatja a szolgáltatások nyújtásának lehetőségét stb.).

8. Amennyiben a PortalPRO késedelmesen fizeti ki a Partner részére a Megállapodásban meghatározott vállalkozási díjazást, a Partner jogosult a fizetési határidő lejártát követően a ki nem fizetett összeg után minden késedelmes nap után 0,08 százalékos kamatot követelni.

9. A PortalPRO jogosult a Partner nevében fizetési felszólítást kiadni a Felhasználó felé a Partner által nyújtott szolgáltatások tekintetében. A Partner által kiállított számlát közvetlenül Felhasználónak kell benyújtani. A Felhasználónak 24 órája van arra, hogy vitassa az ilyen számlát. Ezen időszak leteltével Felhasználó úgy tekintendő, hogy a számlát a vonatkozó HÉA-jogszabályok értelmében érvényes számviteli bizonylatnak ismeri el és fogadja el. Ennek elmulasztása azt eredményezheti, hogy a Felhasználó a megállapodásban meghatározott eljárásnak megfelelően reklamációt nyújt be.

10. A PortalPRO fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint promóciós céllal kedvezménykódokat osszon ki az Ügyfelek között. A Partnernek bele kell egyeznie a kedvezménykód felhasználásába és ennek megfelelően kell számláznia. Ha a Partner a gyanú szerint csalárd módon, jogellenesen vagy az Általános Szerződési Feltételek megsértésével használja a kedvezménykódokat, a PortalPRO törölheti a kedvezménykódot, és nem téríti vissza a fennálló összeget.

X. ADATSZOLGÁLTATÁS

1. Felhasználó köteles értesíteni a PortalPRO-t az adatokban bekövetkezett bármilyen változásról (pl. név, vezetéknév, lakcím, nyilvántartási szám, cég- vagy névváltozás). Felhasználó önállóan módosíthatja a Számla adatait. Ha a Felhasználó nem tesz eleget a fentiekben meghatározott kötelezettségeknek, a Felhasználó felel az adatok frissítésének elmulasztásából eredő valamennyi következményért.

2. A PortalPRO a PortalPRO platformon keresztül SMS-ben vagy e-mailben küld értesítéseket. Felhasználó beleegyezik, hogy a fenti eszközök bármelyikével küldött értesítéseket szabályszerűnek tekintik.

XI. TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK

1. Felhasználónak a PortalPRO platformot futtató mobileszközének meg kell felelnie az alábbi operációs rendszerrel kapcsolatos műszaki követelményeknek:

a) Az App Store-ból letöltött PortalPRO verzióhoz az iOS 9.0 vagy újabb verziója szükséges,

b) A Google Play Store-ból letöltött PortalPRO verzió Android 4.4 (vagy újabb) verziószámú Androidot igényel.

3. A PortalPRO platform vagy mobilalkalmazás futtatásához és megfelelő kezeléséhez aktív internetkapcsolat szükséges.

4. A PortalPRO platform a következő böngészőverziókon keresztül érhető el: Internet Explorer 11.0, Chrome 34, Firefox 29, Safari 14.1, Edge 91 (vagy újabb verziók).

5. A weboldal a következő technológiákat használhatja: Java, JavaScript, Flash, XML, PHP, DHTML, slapukai, HTML, CSS.

6. A weboldal PDF dokumentumokat tartalmaz, amelyek megnyitásához megfelelő szoftverre lehet szükség. (pl. Adobe® Reader).

7. Az űrlapok segítségével küldött adatokat a Secure Socket Layer (SSL) protokoll védi.

8. Ha Felhasználó böngészője bezárul, Felhasználó által a PortalPRO platformra küldött adatok törlődhetnek.

XII. PANASZOK

1. Felhasználó elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban kapcsolatba léphet a PortalPRO-val:

a) Írásban a következő címre: 1117 Budapest, Budafoki út 91-93.

b) Elektronikus úton e-mailben: [email protected].

2. A panaszokat a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül kezeljük. A PortalPRO tájékoztatja az Ügyfelet a panaszkezelési eljárásról. Ha a panasz PortalPRO általi elbírálásához további információkra van szükség, Felhasználónak ki kell töltenie azokat. Felhasználó további magyarázatokkal történő ellátása meghosszabbítja a panaszkezelés időtartamát.

3. A panasznak tartalmaznia kell: Felhasználó nevét (jogi személy esetén annak megnevezése, természetes személy esetén neve), telefonszámát és e-mail címét (a regisztrációkor megadva), a panasz részletes leírását és a panasz okának megjelölését.

4. Felhasználó a panaszok és követelések esetén a Polgári Törvénykönyvben és más vonatkozó magyarországi jogszabályokban meghatározott eljárásokkal összhangban peren kívüli jogorvoslatot, alternatív vitarendezést vehet igénybe.

XIII. PORTALPRO FELELŐSSÉGE

1. Felhasználó saját felelősségére használja a PortalPRO-t, és köteles biztosítani a PortalPRO megfelelő működését, amennyiben a Felhasználó ellenőrzése alatt áll (pl. a mobileszköz megfelelő működése, a PortalPRO-tól érkező értesítések fogadására vonatkozó beállítások használata stb.)

2. A PortalPRO nem vállal felelősséget Felhasználó PortalPRO platformon tanúsított magatartásáért, a szerződéseinek hibás teljesítéséért vagy nem teljesítéséért, Felhasználó és harmadik felek cselekedeteinek következményeiért, az Általános Szerződési Feltételek megsértéséért. Nem felel továbbá Felhasználó pénzügyi kötelezettségeinek megfelelő teljesítéséért és/vagy behajtásáért.

3. A PortalPRO nem vállal felelősséget a Munka nem vagy hibás teljesítéséért, Felhasználó, a Partner és harmadik felek által az ÁSZF vagy más hatályos jogszabály megsértésével végrehajtott cselekmények következményeiért.

4. A PortalPRO nem tartozik felelősséggel a Felhasználó és Partner ügyleti és teljesítő képességéért vagy annak ellenőrzéséért, valamint a Partner és Felhasználó között létrejött Szerződések teljesítéséért.

5. A PortalPRO nem szerződő fél a Felhasználó és Partner között létrejött Szerződésnek, így az abból eredő kötelezettségek sem terhelik.

6. A PortalPRO nem nyújt Partneri tevékenységi körbe eső szolgáltatásokat, kizárólag közvetítőként jár el a felek között a PortalPro platformon keresztül. Valamennyi Partner független, szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén belül eljáró szerződő fél, a vállalkozási tevékenységet saját felelősségükre és kockázatukra látják él, sem munkaviszonyban, sem pedig más munkavégzésre irányuló jogviszonyban nem állnak a PortalPRO -val.

7. A Partner a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten meghatalmazza a PortalPRO-t, hogy közvetítői minőségben eljárjon a Felhasználó és a Partner között, valamint a Felhasználó által a Partner részére fizetendő szolgáltatási díjat átvegye.

XIV. A MEGÁLLAPODÁS FELMONDÁSA. AZ ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK MÓDOSÍTÁSA

1. A megállapodás azt követően lép hatályba, hogy Felhasználó elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket, és a PortalPRO platformon történő regisztrációval és a regisztrációs eljárások sikeres elvégzésével elfogadja, hogy azok kötelező érvényűek. A megállapodás egy évig érvényes. Amennyiben a Megállapodás egy év elteltével nem kerül felmondásra, úgy az egy évvel meghosszabbítottnak tekintendő.

2. Felhasználó a Megállapodást 30 naptári napos felmondási idővel felmondhatja.

3. A PortalPRO jogosult a Megállapodást felmondani Felhasználónak a Fiókban található e-mailen keresztül történő értesítésével 30 naptári napos felmondási idő alkalmazásával.

4. A PortalPRO jogosult a Megállapodást azonnali hatállyal felmondás nélkül felmondani, amennyiben:

a) Felhasználó helytelen vagy hiányos információkat adott meg, illetve megtagadja a PortalPRO Platform és/vagy a Fiók megfelelő használatához szükséges információk megadását vagy frissítését,

b) a PortalPRO olyan megalapozott információkkal rendelkezik, amelyek kétségeket ébresztenek Felhasználó megbízhatóságával kapcsolatban, vagy Felhasználó tevékenysége csalásnak, visszaélésnek vagy harmadik fél megkárosításának minősíthető,

c) Felhasználó megsérti a jelen ÁSZF vagy jogszabályi rendelkezéseket, vagy bármilyen más módon sérti vagy veszélyezteti a PortalPRO jogi, üzleti, pénzügyi érdekeit vagy jó hírnevét.

5. A Felhasználó a Szerződés felmondását megelőzően köteles kifizetnie a PortalPRO által nyújtott szolgáltatásokat. Felhasználó felmondása mindaddig érvénytelennek tekintendő, amíg Felhasználónak bármilyen esedékes fizetési kötelezettsége áll fenn da PortalPRO felé, és a felmondás csak akkor léphet hatályba, ha Felhasználó kiegyenlítette ezeket a tartozásokat és jóváírta azokat a PortalPRO számláján.

6. Felhasználó és a PortalPRO, miután elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó megállapodást kötöttek, a megállapodás megkötésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül (elektronikusan vagy írásban) elállhat a Megállapodástól.

7. Ha megállapítást nyer, hogy a Felhasználó olyan tevékenységet folytat, amely össze nem egyeztethető a jogszabályi, illetve jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezésekkel. tiltanak, amely sérti a Szolgáltató jogos érdekeit, amely sérti a PortalPRO hírnevét, a PortalPRO minden jogilag megengedett intézkedést megtehet, és korlátozhatja a PortalPRO platformjához és weboldalához való hozzáférést.

8. PortalPro tájékoztatja a Partnert, illetve Felhasználót legalább 15 nappal korábban e-mailben tájékoztatja a jelen ÁSZF módosításáról.

9. A PortalPRO a 8. pontban meghatározott határidő betartása nélkül módosíthatja ÁSZF-t, feltéve, hogy:

a) az ÁSZF módosítása jogszabályi változás miatt indokolt és/vagy kötelező,

b) az ÁSZF lényeges feltételeit nem érintő módosítás szükséges, mint például stilisztikai, nyelvtani javítások, egy mondat vagy mondat átfogalmazása, fejezetek bevezetése az egyértelműség érdekében, cikkek példáinak megadása és egyéb olyan módosítások, amelyek nem csökkentik vagy korlátozzák Felhasználó jogait, nem növelik Felhasználó felelősségét, és nem rontják Felhasználó helyzetét;

c) Kivételes esetekben, amikor az ÁSZF módosítása a Felhasználói, Partneri vagy PortalPro érdekeinek védelme miatt.

10. Ha a jelen Megállapodás megszűnését követően, a PortalPRO hibáján kívül, a Szerződés megszűnésétől számított egy éven belül a PortalPRO kártérítést követel a Partnertől a Szerződés megszűnése miatt, a jogszabályokban meghatározott eljárás szerint kiszámított kártalanítást a Partner részére kell kifizetni, ha megállapítást nyer, hogy a Partner a PortalPRO Platform használata révén az Ügyfelekkel való üzleti kapcsolatokból hasznot húzott, vagy hogy a PortalPRO Platform használata jelentősen növelte a Partner üzleti tevékenységének terjedelmét.

11. Az ÁSZF módosításait elfogadottnak kell tekinteni, ha Felhasználó a módosítások hatályba lépését követően továbbra is használja a PortalPRO-t. A PortalPRO jogosult a jelen Szabályzatot bármikor egyoldalúan módosítani a 10. pontban meghatározott korlátozások betartásával. A módosításról a PortalPRO platformon belül minden Felhasználóval közölni kell. Ha bármely Felhasználó a módosítást követően továbbra is használja a PortalPRO platform bármely részét, az a módosítás elfogadásának minősül.

12. A PortalPRO törekszik az alkalmazás folyamatos és hibamentes működésének biztosítására, ugyanakkor kizárja felelősségét a hibás vagy nem megfelelő működésből eredő következményekért, különösen a platform működésének meghibásodása, a használatával kapcsolatos számítógépes meghibásodás, adatvesztés, valamint az üzemeltetőktől független személyek információs rendszerek biztonságát sértő magatartása esetén. Ha a Partner magatartása miatt vagy azzal összefüggésben bármely harmadik fél vagy bármely hatóság vagy bíróság a PortalPRO-val szemben bármilyen követelést vagy eljárást indít, a Partner köteles minden szükséges és szükséges intézkedést megtenni, és köteles megtéríteni a PortalPRO-nak a Partner jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben elszenvedett valamennyi kárt, vagyoni hátrányt és költséget.

13. A PortalPRO fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást bármikor, előzetes értesítés nélkül teljes egészében megszüntesse, amely esetben a jelen Megállapodás automatikusan megszűnik.

XV. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

1. Amennyiben Felhasználó jogszabályai másként nem rendelkeznek, Felhasználó és a PortalPRO közötti szerződésekre Magyarország jogszabályai alkalmazandók.

2. A Szerződés feltételeinek végrehajtásával kapcsolatban felmerülő vitákat tárgyalásos úton kell rendezni. Ha a vita nem oldható meg békés úton, a vitát az általános hatáskörű bíróságok rendezik.

3. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a jogszabályok jogi normái az irányadóak. A PortalPRO Kft. elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó általános feltételek 1. melléklete

PORTALPRO Kft. KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK AZ ELEKTRONIKUS ÚTON NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOK NYÚJTÁSÁRA A PARTNER SZÁMÁRA

A PortalPRO Kft. elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó Különös Feltételek a Partner részére (a továbbiakban: Különös Feltételek) az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezik és annak elválaszthatatlan részét képezik. Ez a melléklet tartalmazza azokat a kiegészítő feltételeket, amelyek a Partner szolgáltatásainak a PortalPRO platformon keresztül történő nyújtására vonatkoznak.

I. FOGALMAK

1. Különleges feltételek: a Partnerre a PortalPRO elektronikus platformon keresztül alkalmazandó különleges feltételek;

2. Szolgáltatási díj: a Partner által a PortalPRO által nyújtott szolgáltatásokért a PortalPRO részére fizetett díjazás;

3. Üzleti Felhasználó: az a Partner, aki a Partner szolgáltatásait a PortalPRO platformon keresztül nyújtja, aki olyan természetes személy, jogi személy vagy jogi státusszal nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít, hogy saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet folytasson. Az üzleti Felhasználó a PortalPRO platform használata során üzleti vagy szakmai tevékenységet végez.

Az egyéb fogalmak az Általános Szerződési Feltételekben vannak meghatározva, és itt ugyanazzal a jelentéssel bírnak.

II. A PARTNEREK KÖTELEZETTSÉGEI

1. A Partner a Munkára vonatkozó megrendelésnek a PortalPRO platformon keresztül történő átvételének megerősítésével megerősíti, hogy rendelkezik a Munka elvégzéséhez szükséges és jogilag előírt összes képesítéssel.

2. A Partner köteles a jogszabályoknak megfelelően eleget tenni a Partner szolgáltatásainak a PortalPRO platformon keresztül történő nyújtásából eredő adókötelezettségeknek. A Partner köteles az adóhatóságok kérésére az alkalmazandó jogszabályok által megkövetelt mértékben információt szolgáltatni.

3. A Partner felelős a jogszabályokban előírt valamennyi kötelezettség teljesítéséért.

4. A Partner vállalja, hogy megfizeti a PortalPRO-nak az intézmények kötelezettségeinek, az Általános és Különleges Feltételeknek és/vagy a jogszabályoknak a nem teljesítéséből/nem megfelelő teljesítéséből eredő károkat.

5. A Partner köteles feltölteni a PortalPRO platformra a Munkák elvégzéséhez szükséges érvényes felelősségbiztosítást és érvényes igazolásokat.

III. PARTNERI SZÁMLÁZÁSI ELJÁRÁSOK

1. A PortalPRO a Partner nevében fizetési értesítést állít ki az elvégzett Munkáért Felhasználó részére. Az egyértelműség kedvéért megállapodunk abban, hogy a PortalPRO csak fizetési értesítést állít ki (generál), de a Partner felelős a számla további elszámolásáért, annak helyességéért és pontosságáért, az adók befizetéséért stb.

2. Miután a Partner a Munkát elvégezte és megerősítette a PortalPRO platformon, a PortalPRO platform automatikusan generálja a Partner fizetési felszólítását, amely alapján a Partner kiállítja a számlát.

3. A Partner a PortalPRO platformon vezetett számláján megadja az esetleges ÁFA-kulcsot, és ezt a kulcsot kell használni Felhasználó felé történő számlázáshoz.

4. Felhasználó köteles megfizetni a PortalPRO platformon kiszámított Árat.

5. A Partner felelős a Számlán és az Ajánlatban megadott adatok pontosságáért. A PortalPRO platform automatikusan kiadja a fizetési értesítést, és a Partner vállalja, hogy folyamatosan ellenőrzi azok pontosságát, és azonnal jelzi az esetleges hibákat vagy eltéréseket.

IV. PORTALPRO Kft. SZOLGÁLTATÁS FIZETÉSI ELJÁRÁSA

1. A PortalPRO díjazása a PortalPRO szolgáltatásainak nyújtásáért szolgáltatási díj, amely a Partner és Felhasználó kapcsolatának díjának minősül. A szolgáltatási díjat minden egyes tranzakcióra külön-külön kell kiszámítani, figyelembe véve a Partner által a PortalPRO platformon megadott információkat, és azt Felhasználónek felszámított végső ár tartalmazza.

2. A szolgáltatási díjat a PortalPRO platform határozza meg.

3. A szolgáltatási díj a Partnert terheli, és azt a Partner számlájának részletei szerint kell megfizetni a Partner számláján.

4. A Partner nem kerülheti el a PortalPRO által kivetett Szolgáltatási Díjat.

5. A PortalPRO a közvetítői díj és egyéb költségek levonása után az Ügyfelek fennmaradó fizetését a Partner részére banki átutalással teljesíti a Partner kijelölt bankszámlájára, kivéve, ha a PortalPRO automatikusan levonja a Szolgáltatási díjat és a kapcsolódó költségeket az Ügyfelektől a Partner által nyújtott szolgáltatásokért kapott kifizetésekből.

V. PANASZKEZELÉS ÉS KÖZVETÍTÉS

1. A PortalPRO biztosítja, hogy belső Felhasználó panaszolási eljárások legyenek érvényben a következőkre vonatkozóan:

a) A PortalPRO nem tartozik az Európai Parlament és a Tanács 2019. június 20-i rendelete és az online közvetítői szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfelek számára a tisztesség és az átláthatóság előmozdításáról szóló (EU) 2019/1150 rendelet személyi hatálya alá;

b) A PortalPRO nem tud felelősséget vállalni a PortalPro platform működésével és a szolgáltatásokhoz való hozzáféréssel kapcsolatos nehézségekért, illetve a platform ideiglenes elérhetetlenségéért, egyéb működési hibájáért;

c) Felhasználó letiltása az Általános Szerződési Feltételek VII. szakaszának megfelelően;

d) A szolgáltatók által alkalmazott olyan technikai intézkedések, amelyek közvetlenül kapcsolódnak A PortalPRO szolgáltatásainak Felhasználó részére történő nyújtásához.

2. A panaszokat a következő e-mail címen lehet benyújtani: [email protected]

3. A panaszban meg kell jelölni: A panaszra okot adó probléma rövid leírását, a dátumot és az időpontot, valamint a Felhasználó személyazonosságát elősegítő adatokat (név, postai címét és e-mail címét).

4. A panaszt a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panaszra adott választ a Felhasználó fiókjában megadott e-mail címre kell kézbesíteni.

5. Összetett esetekben, ha a panasz nem dolgozható fel meg az említett határidőn belül, a választ a panasz beérkezésétől legkésőbb számított 60 napon belül kell megadni.

6. A hozzájárulás megszerzése után a PortalPRO megkísérelheti a vita rendezését az üzleti tevékenységet végző Felhasználóval egy független közvetítőn keresztül.

VI. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

1. A PortalPRO tájékoztatást kérhet a tevékenységekkel kapcsolatban, különösen, de nem kizárólagosan az alábbiak vonatkozásában:

a) személyazonosság igazolása,

b) Partner nyilvántartási- és adószáma,

c) Az üzleti jogszerűség megállapításához, az adók vagy díjak megfizetéséhez, az engedélyek megadásához, a Partner szolgáltatásainak ellenőrzéséhez szükséges információk, valamint a szabályozó hatóságok által kért egyéb információk,

d) szakmai engedély, hatósági bizonyítvány, igazolás és egyéb kapcsolódó dokumentumok.

2. A PortalPRO Platformon történő regisztrációval a Partner megerősíti, hogy elfogadja és magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-ben, valamint mellékleteiben meghatározott feltételeket.

3. Ha a Megállapodás nem vagy nem kellően szabályoz valamely feltételt, úgy a jelen ÁSZF irányadó, míg ellentmondás esetén a Megállapodásban rögzített különös feltételek alkalmazandóak.

A ProtalPRO elektronikus szolgáltatásaira vonatkozó különös feltételeket tartalmazó Megállapodás a jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képezi.

PARTNER-FELHASZNÁLÓ SZOLGÁLTATÁSI MEGÁLLAPODÁS

I. A MEGÁLLAPODÁS TÁRGYA

1. A jelen megállapodás a PortalPRO platform általános feltételeiben meghatározott fogalommeghatározások hatálya alá tartozik, amelyek a következő címen találhatók: portalpro.hu

2. A Partner vállalja, hogy a munkát a PortalPRO platformon keresztül kapott elfogadott Hirdetésnek és Ajánlatnak, valamint a felek között létrejött Szerződésnek megfelelően végzi el.

3. A Munkát minden esetben a Felhasználó által megadott teljesítési helyen végzi el.

4. Felhasználó és a Partner között, kizárólag a PortalPRO platformon keresztül létesíthető és tartható fenn a kapcsolat.

II. A MUNKA HATÁRIDEJE

1. A Partner vállalja, hogy a Munkát legkésőbb a PortalPRO platformon megadott határidőig befejezi.

2. A munka befejezésének határideje mindkét fél beleegyezésével meghosszabbítható, és ezt írásban vagy elektronikus úton, többek között a PortalPRO platformon keresztül is meg lehet erősíteni.

III. MUNKATEVÉKENYSÉG

1. A Partner díjazását a munka elvégzéséért a PortalPRO platformon keresztül kell feltüntetni.

2. A Partner által végzett munka befejezésekor a Felhasználó megkapja a fizetési dokumentumokat, amelyeken feltüntetik a végső árat, beleértve az alkalmazandó adókat és az anyagköltséget.

3. A Felhasználó a Munkáért járó díjat a fizetési bizonylaton feltüntetett fizetési határidőn belül egyenlíti ki.

4. A Felhasználó hozzájárul és vállalja, hogy a Munka után kiállított elektronikus számlát, a megadott e-mail címen átveszi és a fizetési határidőnek megfelelően kiegyenlíti.

5. Amennyiben a Partner a Munka után nem állít ki számlát és kézbesíti azt közvetve vagy közvetlenül a Felhasználó részére, úgy a közbenső szerződésszegés szabályai szerint a Felhasználó jogosult visszatartani a Munka után járó szolgáltatási díjat, amely egyúttal kizárja a Felhasználó fizetési késedelmét és annak jogkövetkezményeit.

IV. PARTNER KÖTELEZETTSÉGEI

A Partner vállalja, hogy:

a) Munkáját kellő gondossággal, szakszerűen, a szakmai elvárásoknak és a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően végzi,

b) Kizárólag műszakilag megfelelő és biztonságos eszközöket és berendezéseket használ,

c) Betartja valamennyi munka-, tűzvédelemre, higiéniára, környezetvédelemre, valamint a Munka elvégzésével kapcsolatos biztonsági és jogszabályi előírást,

d) A Partner a PortalPro, Felhasználó vagy harmadik személy részére szerződésszegéssel okozott kártérítési szabályok szerint okozott kárt köteles teljeskörűen megtéríteni.

e) A Munka, azaz a teljesítés helyét a Munka elvégzésével a körülményekhez képest tisztán/ rendben hagyja, valamint a Munka elvégzésével összefüggésben keletkezett hulladékot minden további költség felszámítása nélkül elszállítja,

f) A Partner a Munkát a Felhasználó által előzetesen jóváhagyott és egyeztetett Munkaleírásnak megfelelően jogosult és köteles elvégezni. A Felhasználó a felek közös megállapodása esetén módosíthatja a Munkaleírást, feltéve, ha az a Munka rendeltetésszerű használatra alkalmas megvalósításának a többletmunka nem feltétele.

g) Figyelmezteti a Felhasználót az elvégzett Munka használhatóságával, fenntartásával és biztonságával kapcsolatos valamennyi releváns körülményre, különös tekintettel a veszélyekre, illetve kockázatokra,

h) Rendelkezik a Munkák elvégzésére jogosító érvényes hatósági bizonyítványokkal, engedélyekkel és (szakmai) képesítésekkel. A Partner igény esetén köteles a Felhasználó vagy a PortalPro részére ezt hitelt érdemlő módon igazolni.

i) Felelősségbiztosítással rendelkezik a Partner által a PortalPRO platformon keresztül nyújtott szolgáltatásokra vonatkozóan, amelyet a Felhasználó vagy a PortalPro részére köteles hitelt érdemlő módon igazolni.

k) A Partner jogosult a Munka elvégzése és/vagy igazolása céljából fényképeket készíteni a Munkáról. Ezek a fényképek kizárólag a PortalPRO platformon oszthatók meg vagy hozhatók nyilvánosságra, és semmilyen más formában vagy célból nem tehetőek közzé vagy hozhatók nyilvánosságra.

V. FELHASZNÁLÓ FELELŐSSÉGE

Felhasználó vállalja:

a) A Munkák elvégzéséhez szükséges mértékben együttműködik a Partnerrel;

b) Partner által kiállított számla alapján köteles a szolgáltatási díjat megfizetni a Partner által elvégzett Munka ellenében a Megállapodás 2. mellékletének III. szakaszában leírtak szerint;

c) A jogszabályban előírt határidőn belül tájékoztatja a Partnert az észlelt hiányosságokról, a Szerződés teljesítését befolyásoló körülményekről. Ebben az esetben Felhasználónak értesítést kell küldenie a Partner PortalPRO platformon keresztül megadott e-mail címére, vagy kapcsolatba kell lépnie a Partnerrel a PortalPRO platform erre a célra szolgáló funkcióján keresztül.

d) Felhasználó nem kifogásolhatja, hogy Partner a Munka elvégzése és igazolása céljából felvételeket készítsen a Munkáról, illetve a teljesítés helyéről, anélkül, hogy indokolatlanul sértené a Felhasználó személyiségi és egyéb jogait.

VI. FELELŐSSÉG

Mind a Partner, mind pedig a Felhasználó a Szerződés hibás teljesítéséből eredő vagyoni, illetve nem vagyoni károkért teljeskörű felelősséggel tartozik a PortalPro vagy harmadik személyek felé.

VII. A MEGÁLLAPODÁS ÉRVÉNYESSÉGE, MÓDOSÍTÁSA ÉS MEGSZÜNTETÉSE

A Megállapodásra vonatkozóan kizárólag írásban lehet érvényes nyilatkozatot tenni.

VIII. EGYÉB

A Felek megállapodnak abban, hogy minden vitás kérdést és nézeteltérést békés tárgyalás útján rendeznek. Amennyiben a viták és nézeteltérések nem rendezhetők tárgyalásos úton, azokat a jogszabályban meghatározott eljárásokkal összhangban kell kezelni. Amennyiben a bírósági eljárásra kerül sor, úgy a felek kikötése alapján a PortalPro székhelye szerint illetékes bíróság jogosult eljárni.

IX. VIS MAIOR

A Megállapodásban részes felek nem felelősek szerződéses kötelezettségeik nem vagy nem megfelelő teljesítéséért, amennyiben a nemteljesítés/nem megfelelő teljesítés vis maior miatt következett be.

Mindkét Félnek joga van felmondani ezt a megállapodást vis maior okok miatt, amelyek bekövetkezésükről szóló értesítés kézhezvételétől számított egy hónapnál tovább tartanak.

X. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK:

1. A Megállapodás átfogóan a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket, illetve a felek által létrehozott külön Megállapodást együttesen jelenti. Jelen ÁSZF mindenkor hatályos verziója a PortalPRO platformon keresztül érhető el, a felek közötti megállapodásokkal együtt.

2. A felek közötti Megállapodásra a magyar jog az irányadó.

Ez a szabályzat utoljára frissítve: 2024.10.14.